torsdag 22 september 2016

Varför kan jag bara säga det jag tror folk vill höra...

Fick samtal i förrgår av Pontus och han ställde en del frågor frågade hur det är.
Han sa att Valbo Hc ska ta över det där med mina mediciner mm.
Jag svarade att det är ok att jag mår bra.
Sa ja på massa frågor inte så att jag ljög men jag förträngde sanningen.
Efter samtalet så bröt jag ihop för en liten stund och ångrade att jag inte sagt det eller det.
Pratade med Matte och han sa att jag skulle kontakta Pontus igen och säga att det nog inte är så bra som jag framställde.
Att jag enl honom inte är den glada tjeje som jag var i somras och att det inte blir bättre.
Att jag inte sover ok att jag kräk är lättirriterad har paranoida tankar e.t.c
Nu har jag ont i magen ångest för att jag ringde honom igen.
Jag vet ej hur jag ska fungera hur jag ska kunna säga som jag känner mig.
Hoppas hoppas att han inte ringer idag utan i morgon eller nästa veck.
Då hinner jag samla mod till att säga vad jag känner😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar